X

سرويس فتوبلاگ فارسی

صفحه اصلی   -   گالری عکس   -   پروفایل مدیر

 


    حرف دل

  انعکاس گوشه ای از واقعیات اجتماعی، و به هیچ جایی منتسب نیست و کاملا با دیدگاه آزاد و شخصی به نقد و بررسی مسائل پیرامون خود می پردازدمن سخنگوی هیچ گروه و دسته ای نیستم و این وبلاگ شخصی است.



آرشیو موضوعی

شماره تماس با امام رضا (ع)
ایستادگی در سرما
سنگر تولید
نخستین عکاسان ایران
تبریک
وحدت ملی
تاریخچه بورس
ساختن ایمل (صندوق پستی)
عمومی
چاپ عكس روي تقويم


آرشیو ماهانه


اسفند 1392
آبان 1392
شهريور 1392
بهمن 1391
آذر 1391
بهمن 1390
آذر 1390
آبان 1390
بهمن 1389
دي 1389
آذر 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهريور 1389
تير 1389


موسيقي زنده


پيوند ها
کارت ساعت خودرو دیزل
سایت تعاونی خاص
سایت تعاونی اعتبار
حیدریم
پخش برنامه صرفا جهت اطلاع
عكس روز
سامانه مشاهده سوابق بیمه
باشگاه عکاسان جوان
آژانس عکس ایرانا
جامعه مجازی عکاسان جوان
آپلود سنتر عکس
فروشگاه تجهیزات عکاسی
نگارخانه عکاس
مدرسه عکاس


آمار

خروجی RSS


حرف دل - کشنده فراز ( هوو جدید )

کشنده فراز ( هوو جدید )


 

کشنده جدید فراز در راه است

بزودی خط تولید کشنده جدید فراز (هوو) افتتاح میشود با تغییرات جدید و ترمز
ای بی اس . . .
منتظر باشید

دلیل اصلی تصادفات

تا امروز دلایل بسیاری به عنوان دلیل اصلی این تصادفات معرفی شده که البته هر یک می‌تواند به تنهایی مورد توجه قرار گیرد. نقص فنی فعلا بزرگ‌ترین ایرادی است که از سوی پلیس مطرح شده و در کامیون‌های سال 2004 و 2007 وجود دارد. از سال 2008 هوو با سیستم ترمز ABS وارد بازار شد. با این‌حال نظرات دیگری نیز وجود دارد. از جمله کاربری خاص این کشنده‌ها که از آنها کامیون‌هایی با سرعت بالا ساخته است و بسیاری از رانندگان به عنوان مثال دنده 4 هوو را با FH مقایسه می‌کنند؛ درحالیکه در این دنده هوو 20 کیلومتر در ساعت بیشتر سرعت دارد. سیستم محدودیت سرعت در این کشنده وجود ندارد و همین رانندگان را برای زودتر رسیدن به مقصد و زدن باری جدید تحریک می‌کند. در یک نمونه و در سراشیبی بسیار طولانی محور رودهن در اواخر تیر امسال یکی از رانندگان هوو با بار بیست تن روغن، با سرعت صد کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود و نتیجه آن البته جز مرگ نمی‌توانست باشد.

شرکت واردکننده نظر دیگری نیز دارد و آن ابتدا فرهنگ این کشنده و دوم تریلرهای غیراستاندارد است. ایران‌خودرو دیزل اعتقاد دارد با توجه به هزینه اولیه ناچیزی که برای این خودرو در نظر گرفته شد، بسیاری با فروش وانت و کامیون به آن رو آوردند. آنها خرید 700 کشنده توسط خانم‌ها را دلیل دیگر دانسته و از این رو معتقدند غیرحرفه‌ای‌ها وارد این بازار شده‌اند. این غیرحرفه‌ای‌ها متهم‌اند به خودروشان رسیدگی نمی‌کنند و برای پرداخت قسط‌ استفاده‌ای بیش از آنچه مقرر است دارند و بعید نیست خستگی و بی‌خوابی نیز همراه آنها باشد. این دلیل گرچه می تواند مورد توجه قرار گیرد اما آن‌قدر قوی نیست که پوششی برای تصادفات باشد. مورد دیگر تریلرهای غیر استانداردی است که در کشور وجود دارد. این موضوع که تریلرها و دنباله‌ها استاندارد الزامی ندارند و گاه زیرپله‌ای نیز تولید می‌شوند و البته خبری از معاینات دوره‌ای نیز نیست و همچنین این موضوع که تریلر نیز به تنهایی باید از سیستم ترمز مجزا برخوردار باشد به‌حدی منطقی است که برای اولین بار حق اندکی برای ایران‌خودرو دیزلی‌ها درنظر گرفته ...



ايران خودرو مي گويد با اعلام نتايج مثبت آزمون فني موسسه بين‌المللي صدور گواهينامه استانداردهاي بين‌المللي TÜV-SÜD در خصوص كاميون فراز، آخرين مانع بر سر راه شماره‌گذاري اين خودرو از ميان برداشته شده است.

به گزارش ایکو پرس، به نقل از روابط عمومی ایران خودرو دیزل، پيش از اين پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با وجود تاييد فني اين خودرو سنگين از سوي موسسه استانداردهاي بين‌المللي VCA انگلستان، موافقت خود با شماره‌گذاري اين خودرو سنگين را منوط به كسب نمره قبولي در آزمون موسسه معتبر استاندارد ديگري به عنوان مرجع سوم دانسته بود.

براساس این گزارس، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور نيز با تأیید استانداردهای کشنده جديد فراز از صدور تأییدیه رعایت استانداردهای 51 گانه در کشنده فراز خبر داده بود.

اين سازمان ابهامات بوجود آمده در خصوص كاميون فراز که به اشتباه آن را هوو نامیده بودند را کاملاً بی اساس دانسته و بر وجود تفاوت‌های عمده اين كاميون با کاميون هوو تاكيد كرده بود.

پس از مطرح شدن اين موضوع دو دستگاه خودروي فراز به صورت نمونه و با انتخاب پليس راهنمائي و رانندگي و موسسه استاندارد به مركز بين المللي آزمون خودرو موسسه TÜV-SÜD آلمان در كشور چك اعزام و اين دو محصول در حضور كارشناسان موسسه استاندارد مورد بررسي مركز بين‌المللي صدور گواهينامه استانداردهاي بين‌المللي TÜV-SÜD قرار گرفت.

دراین گزارش آمده است، نتايج اين آزمون كه بر اساس استاندارد اروپايي 71/320/EEC و معادل استاندارد ملي 6742/ISIRI بوده است حاكي از انطباق كامل خودروهاي مورد آزمايش با بالاترين استانداردهاي ايمني خودروهاي روز اروپاست.

موسسه بين‌المللي صدور گواهينامه استانداردهاي بين‌المللي TÜV-SÜD با سابقه‌اي 140 ساله به عنوان يكي از اصلي‌ترين مراجع تاييد استانداردهاي روز جهان در زمينه انواع صنايع از جمله خودروسازي به حساب مي‌آيد.

 كاميون فراز با چهره اي كاملا متفاوت و زيبا به بازار عرضه خواهد شد و داراي قابليت هاي چشمگير و مدرني مي باشد. اين محصول يک کاميون 4*6 كشنده با قدرت كشندگي (وزن ناخالص تركيبي GCW) برابر با 49 تن مي باشد، موتور كاميون فراز از نوع WD615.96C مجهز به سيستم پيشرفته پاشش سوخت از نوع Common – Rail بوده و با قدرتي معادل 380 اسب بخار سطح آلايندگي Euro III را پاس مي كند.

از دیگر خصوصیات کامیون فراز می توان به گيربكس از نوع HW18710T مجهز به كليد پنوماتيكي تغيير وضعيت سبك و سنگين ، 10 دنده جلو و 2 دنده عقب ، سيستم ترمز  با بهره گيري از 140 ليتر ذخيره انرژي باد در مخازن و پهناي كفشك ترمز بيشتر و نيز سيستم هاي پيشرفته ترمز ABS ، ترمز كمكي EVB (ترمز موتوري) و خفه كن موتور (EB)  اشاره کرد .

كاميون فراز با توجه به بهره گيري از سيستم هاي پيشرفته الكترونيكي، مجهز به سيستم كروز كنترل و محدود كننده سرعت و همچنين كليد مصرف اقتصادي در حالت بدون بار مي باشد. عيب يابي در كاميون فراز با دستگاه‌هاي عيب‌ياب الكترونيكي (Diagnostic Systems) انجام مي گيرد.






تهيه شده توسط اسماعیل در تاريخ يكشنبه ۱۱ مهر ۸۹ ساعت ۰۶:۵۶ | نظرات (0)


آخرین عکس ها











































Copyright 2010